لوگوی گل افسون

خط تولید نان بستنی

خط تولید نان بستنی

یکی از محبوب ترین خوراکی ها بین عموم مردم در انواع رده های سنی بستنی است. بستنی در انواع متفاوتی همچون رنگ، شکل و طعم در بازارهای اطراف ما موجود می باشد. یکی از پر طرفدار ترین نوع بستنی ها بستنی قیفی است که توسط دستگاه های اتوماتیک این نان خوشمزه تولید می شود.

انواع نان بستنی که در مقاله قبل به آن اشاره کردیم مانند نان بستنی ایتالیایی، مشعلی و… توسط دستگاه های متفاوتی در خط تولید نان بستنی تولید و به بازار عرضه می شود.

خط تولید نان بستنی چیست؟

خط تولید نان بستنی به مجموعه ایی از تجهیزات و دستگاهایی گفته می شود که در فرآوری و تولید نان بستنی به ما کمک می کند. این خط تولید شامل مراحل مختلفی است که در روند آن از آماده‌سازی مواد اولیه شروع می شود و تا تولید آن به پایان می رسد. در خط تولید نان بستنی باید قابلیت تنظیم و کنترل، کارایی، کیفیت خروجی و هزینه های آن توجه شود.

خط تولید نان بستنی گل افسون

برای راه‌اندازی خط تولید نان بستنی چه چیزی مهم است؟

یکی از اقدامات بسیار مهم و حائز اهمیت که در راه‌اندازی خط تولید نان بستنی به چشم می‌آید، خرید تجهیزاتی است که بتواند به طور مستقیم و با کیفیت بالا شروع به تولید محصولات کند. علاوه بر آن بهتر است که شما به دستور غذایی خمیرهای خوش طعمی دست یابید که ترد و خوش طعم باشد و از استاندارد های ملی پیروی  کند.

انواع نان بستنی و بستنی

انواع نان بستنی: نان بستنی کیکی، وافل (دو نوع دارد قیف و کاسه ایی)، نان بستنی غوطه ور در شکلات، مشعلی، ایتالیایی، حصیری و….

انواع بستنی: بستنی سنتی، بستنی میوه ایی، بستنی استالیایی، بستنی یخی، میلک شیک، قیفی و….

خط تولید نان بستنی و انواع آن

طرز تهیه نان بستنی

برای تولید نان بستنی نیاز است روغن، آرد، نمک و آب را با یک دیگر به خوبی مخلوط کنیم و یک نان بستنی با ارزش غذایی بالا در خانه تهیه کنید. برای براق شدن یا درخشندگی نان بستنی می توانید به آن ماده ایی به نام اکسید تیتانیوم اضافه کنید.

ویژگی های نان بستنی موفق

  • فرآیند تولید بدون دخالت نیروی انسانی و به صورت اتوماتیک باشد.
  • خط تولید نان بستنی باید بتواند اشکال مخروطی را به درستی پیاده‌سازی کند.
  • ظرفیت تولید متناسب با سفارش مشتری باشد.
  • استفاده از بهترین و مرغوب ترین مواد اولیه موجود در بازار
  • استخدام بازاریاب با تخصص بالا
انواع نان بستنی و ویژگی های آن

ویژگی های خط تولید

  • کارایی بالا: تولید نان بستنی برای برطرف کردن نیاز بازار
  • تنظیم و کنترل: بهره وری بیشتر و کاهش ضایعات
  • کیفیت خروجی: حفظ کیفیت بالا، عطر و طعم منحصر به فرد و ساختار مطلوب
  • قابلیت سفارشی سازی: تنظیم فرآیند تولید
  • بهره ‌وری و صرفه‌جویی: صرفه جویی در مصرف انرژی و کاهش هزینه های اضافی
  • قابلیت توسعه: با رشد کسب و کار آمادگی تحمل فشار تولید زیاد را داشته باشد.

صادرات نان بستنی

شرکت های بزرگ برای اهداف بزرگتر خود با ایده های جذاب و منحصر به فرد توانسته اند، نان های بستنی طرح دار جذابی را امروزه در کشور ما برای صادرات به کشور های خارجی تولید کنند. همچنان شرکت گل افسون با پشتکار و کوشش در تلاش است تا بهترین محصولات را برای مشتریان خود ارائه دهد.

دستگاه نان بستنی مشعلی دوکی

با استفاده از این دستگاه می توان در حجم انبوه و تناژ بالا تولید نان بستنی کرد. به علت تولید نان بستنی به شکل اتوماتیک برای مصرف کننده از لحاظ نظافت بهداشتی‌تر خواهد بود زیرا که مصرف کنندگان محصولی را بیشتر ترجیح می دهند که بدون دخالت دست تولید شده باشند.

 دستگاه ها نیاز به اپراتور ندارند و قبل از شروع کار قابل برنامه ریزی می باشند. تمامی مراحل کار از تولید تا بسته بندی محصول به طور اتوماتیک توسط دستگاه نان بستنی مشعلی دوکی صورت میگیرد.

انواع نان بستنی و دستگاها

جزء نان های نوستالژی

نان بستنی مشعلی دوکی جزء نان های نوستالژی محسوب می شوند. این دستگاه به شما اجازه میدهد تا نانی با طعم دلپذیر، ترد و برشته ایی تولید کنید که شما را به دوران کودکی میبرد و خاطرات کودکی را برایتان زنده می کند.

گل افسون و انواع نان بستنی

همانطور که گفتیم از محبوب ترین خوراکی های بازار که انواع رده های سنی کوچک و بزرگ را در بر دارد بستنی است. محبوب‌ترین نوع بستنی ها میان عموم بستنی قیفی می باشد. شرکت گل افسون در تولید انواع نان بستنی با استفاده از بهترین و مرغوب ترین مواد اولیه هم اکنون آماده ارائه خدمات و مشاوره از طریق راه های ارتباطی با شما عزیزان را دارد.